Tripp till Vårgårda

Dagen började med att jobbet ringde och väckte mig och fråga om jag kunde jobba extra i morgon, alltså 08.00-20.00, jobbigt tänkte jag, men så kom en liten tanke om pengar, så jag tacka de ja.. :P

När klockan var runt 13.00 åkte jag till Vårgårda hem till exet för att hämta mina saker jag hade där.. Det var riktigt kul å träffa alla igen : ) Shiit va stor Emma hade blivit, redan 3 år tror jag hon är nu :P Kunde uttala mitt namn nu med : ) Förr kallade hon mig för "Anna" : )
Skulle egentligen bara hämtat kläderna och kanske pratat en liten stund, men de blev att man stannade några timmar, fikade och åt middag hos dom : ) Riktigt trevligt..

Fick dock inte med mig alla kläder hem, det fattades en tröja som fanns hemma hos deras pappa i Herrljunga, så får åka tillbaka någon gång och hämta den med.. :P

När jag kom hem vid 18.00 så blev de en snabb tripp hemma, sen åkte jag och hämtade Emelie så stack vi hem till Sarah & Tobbe och kikade på Andra Avenyn.. När jag skulle köra hem Emelie så följde jag med henne in för å hälsa på hennes familj, var jätte länge sen man träffade er alla.. : )

Nu sitter jag i sängen å skriver lite här och börjar må lite illa : ( Hoppas att jag inte åkt på maginfluensan bara, hatar sånt!!

Ska kolla lite på Tv nu.. På återseende..
PUSS



Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0