Torsdag..

Idag är de torsdag igen och i morgon är de en vecka sen jag åkte hem från Benny, gått så sjukt fort.. :O

Idag på jobbet satt jag och han jag jobbar hos och lyssnade på radion, då pratade dom med någon som tänder av att sitta och kolla på bilder då de är människor som förgriper sig på djur. Så frågade dom vad som var "idiotens" största dröm, då svarade han; Att få suga av en hund eller häst och att  en hunden sätter på mig..
Snacka om många idioter de finns där ute.. :S Helt sjukt!!

Efter jobbet åkte jag hem och satte mig en stund vid datorn tills mamma kom hem med bilen, sen åkte jag och tränade en timme, såå skönt. Idag var jag ensam tjej på gymmet :P och så var såklart alla biffar där och träna.. Hmm, kände att man inte riktigt passa in där då :P haha.. Bättre med morgonpass.. : )

Efter gymmet åkte jag hem till Sarah och tog en cigg å pratade lite, fast hon fick komma ner till parkeringen, vägrade gå upp till dom eftersom hon har maginfluensa.. Stackare : ( Hoppas du blir bra snart gumman..

Nu ska jag kolla på Tv.. Hade så bra. På återseende : )
PUSS


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0