Torsdag..

Hej allihop.. : )

Har haft lite problem med min dator som ni kanske läst.. När man klickade på Internet exploern på skrivbordet och Startsidan kom upp så vart den helt vit, hände ingenting..
Var och lämnade in den i morses på Expert, där jag köpte den, vid 14.00 kunde jag hämta den.. Killen som hjälpte mig sa att den funkar perfekt nu så de är bara hem å surfa.. Mjo visst.. När jag startat datorn och anslutit mig till Internet så var det fortfarande samma poblem.. Ringde tillbaka till Expert och dom dividerade som fan, till sist sa han jag pratade med att det är ett mjukvaruproblem som inte försäkring eller garantin täcker, tack för den baccon.. Så fick ringa till Asus (tillvärkaren) och prata med dom.. De första den killen sa var; Inga problem, gör så här!! Vipps så var hela datorn tom, så de är bara att börja om sitt lilla liv nu igen med att fylla den med bilder och låtar..

Hänt annars idag?

Var och jobbade till 13.30 sen fick jag ett sms utav Emelie där de stod att hon hade feber, så de blev att träna själv idag igen.. : / Lite tråkigt, men vad gör man när den ena är sjuk och den andra är i Göteborg och jobbar? :P
Annars har jag bara slappat.

Ikväll blir de att sitta och föra över saker till datorn så man kan börja "leva" igen :P

På återseende..
PUSS

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0