Tisdag..

Usch, i morses var det riktigt jobbigt att komma upp ur sängen.. Vaknade av att lampan över sängen var tänd, kollade på klockan hur mycket den var, då hade jag lyckats att stänga av den i sömnen, heja mig :P

Såklart både det regna och storma när man skulle till bussen, så paraplyet blåstes sönder : (
Får man ta och köpa ett nytt sånt också.. attans.. Väl på jobbet så fick man jobba med Ulrik, en rolig prick, vi har käftat med varandra hela dagen idag :D hur kul som helst.. När jag stod inne i förådet så sticker Emelie in huvudet och säger Hej.. :P Då visar det sig att Jag, Emelie och Ulrik ska jobba ihop på Söder :P Snacka om kul vi haft..haha..

När jag, emelie och två ordinarie personal var ute å rökade så berättade dom att en utav tanterna på avdelningen och en gubbe har ihop det :P Det är bara de att gubben är gift och hans fru lever fortfarande :P haha
När en personal hade kommit in på tantens rum låg båda nakna i sängen :P undra vad dom gjorde..haha.. båda är över 80 år :D Jaja, dom ska la också få ha det mysigt :P

Idag skulle man egentligen åkt å tränat med Sarah och Emelie, men Sarah mådde visst inte så bra igen, så det är la om jag och Emelie åker lite senare i eftermiddag å tränar, skulle vart skönt att röra på sig lite..

Wille (hunden) sitter och gnäller på mig med sin kanin framför sig, han tycker jag är tråkig som sitter här och skriver :P Måste ta en bild på han så ni får se hur söt han är :D

Nu ska jag snart åka och hämta syrran från jobbet.. Får se om jag kanske skriver något senare ikväll om det hänt något skoj..
PUSS


Wille med ninen : )


Hemma hos mig för er som inte vet ; ) hehe.. Bor tredje huset från skogen : )
P.S. Kolla blå himmel i Trollhättan :D Otroligt!!

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0