♥ Tisdag..

I natt har man inte sovit bra alls, tror jag somnade runt 03.45 och gick upp 09.20. Fattar inte varför man inte kan sova längre :S Kan verkligen inte sova med kudde, det låter konstigt men så är de :P Så får ha armen som en kudde istället :P

Nu på förmiddagen har man vart å tränat en timme, underbart när nästan hela gymmet var tomt, det var så tyst, bara musik som spelades : )

Ska åka och jobba om två timmar, ska bli kul att jobba idag. Ska få reda på hur länge jag får stanna efter årskiftet. HOPPAS länge!! Så jag kan köpa min lilla bil någon gång :P

Jätte skönt väder ute idag med : ) Sol och en helt ljusblå himel tror inte att de är så kallt +1-4 grader tror jag : ) Känns som vår i luften.
Den lilla snö som kommit har nu försvunnit igen, så nu är det inget vitt här alls, skönt de :D

Tänkte vara lite social med mamma nu en stund innan jobbet. Lovar att uppdatera om hur länge jag blir kvar på jobbet senare ; )

PUSS

Kommentarer
Postat av: Denise

Åh vad kul att gillar den :) Ja om du kan sätta in 50 kr på mitt konto så är det bara skicka över bilder du vill ha med :) Om du vill ändra nåt i designen så är det bara säga till :)

2008-11-25 @ 16:00:35
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Denise

Ja det går så bra så :) Maila över så många bilder du vill ha med, om du vill ha urklippta helgroppsbilder som jag har så får det ju plats fler, annars är nog tre max kanske :) skicka dom till [email protected] :) kram

2008-11-25 @ 17:45:24
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Denise

Det är lite dåligt mellan mig & Robin så får se hur det blir, eftersom det är han som äger huset så är det jag som får flytta :(

kram

2008-11-26 @ 08:56:30
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0