♥ Söndags mys..

Just nu sitter man hemma hos Emelie och kollar på Wallander med hennes familj, eller jag å Emelie kollar inte så mkt :P Vi sitter i en tvåsitts soffa med varsin dator i knät och grejar :P haha.. Nördar eller vad? : )

I Morgon börjar julkalendern, klart man måste sen den. : ) Blir att ställa klockan tidigt imån så man kan ligga kvar i sängen och kolla, så kan man sova vidare sen när den är slut :P Eller så kanske man har vaknat till liv så man kan åka och träna? :P Återstår att se då : )

Har märkt att man blivit rätt tråkig med att ta nya bilder på mig själv, men de är bara för att jag inte trivs med den frisyren jag har just nu.. : / Kommer antagligen bli mycket mer bilder sen när hårförlängningen kommit i : ) Längtar!! Så ni får stå ut så länge : )
Får lägga upp gammla bilder så länge : )








Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0