♥ S h o p p i n g

Shiit vilken huvudvärk jag haft hela dagen, kändes som att hjärnan skulle sprängas på jobbet..
Har ni någonsin haft så ont i huvudet att det gått ner i näsbenet? :S
Jag har aldrig haft det, snacka om att man har ont då.. :S usch, hoppas man aldrig får den värken igen :P

I eftermiddags åkte jag och Emelie ut till Överby och shoppade julklappar, skönt att alla är färdig köpta nu : ) Så slipper man tänka på det :P
Hittade även en söt svart bh, var på tiden att man hitta en fin sådan, hade ingen svart, men nu har jag :D Fick även passa på att köpa mitt "snobbiga hårvax" som Benny kallar det :P En liten runt bruk kostar 250 kr och den räcker ca 2-3 veckor :P
Passa på att köpa nagelförstärkning, bryter mina så lätt på jobbet : ( Tråkigt att gå med olika långa naglar jämt.. : / Men men, sånt som händer :P hehe..
Vad köpte jag mer? Hmm.. jo, hitta en jätte söt spets-tröja, har sett att Denise (naztysbunny) haft en sån på vissa bilder : ) Den var ju jätte söt i verkligheten så en sån fick det med bli : )  Gina Tricot håller på att byta lokal så det var lite rörigt, skulle ha köpt en tunika med, fast i den nya butiken sa dom att den fanns kvar i den gammla och tvärt om :P Så sprang där emellan :P hehe.. Men men, får åka tillbaka på lördag eller något och se om dom har kommit bättre i ordning då : )
Så sammanlagt idag då har man nästan gjort slut på 2000 kr :O det gick fort kan jag lova :P haha..

Gud vad skönt det är att sitta i sängen med ett varmt täckte över sig och höra hur de regnar och blåser ute : ) Kan inte bli bättre : )
Har inte så mycket mer att berätta nu.. :P
På återseende : )















Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0