♥ På väg till jobbet..

När min buss kom in till stan så hade det precis vart broöppning och hela centrum var ett stort kaos, bilar korsade filerna hit och dit så ingen kom någon stanns när det slog om till grönt. När bussen äntligen kommit in på Torget så är det bussarnas tur, då står dom kors och tvärs för vissa skulle åka och vissa skulle ställa sig på sin hållplats.
När jag gick på buss 61 som tar mig till Skogshöjden (jobbet), busschafören var så jäkla skön, hejade jätte glatt på alla som kom in i bussen och skojade med mindre barn som kom springandes, är det inte så en busschaför ska vara?
Låten om busschaförer är ju sån "En busschaför är en man med glatt humör". : ) Det stämmde verkligen här : )

När jag kom till jobbet så fick jag ställa mig och skala potatis och koka upp dom, annars har jag inte gjort någonting, suttit här vid datorn i snart 2 timmar med betalning :P Rätt lyx : )

Tänkte att jag skulle gå ut och ta en cigg innan han ska upp igen, för den är det ju Tv tittande hela kvällen tills jag slutar :P Kan man ha mer slappt jobb än detta? :D Tror inte det :P haha..

På återseende : )


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0