♥ Onsdag..

Jävlar vilken dålig lön man fick denna månaden då :( Och så är de just nu man skulle behöva så mkt pengar som möjligt.. Attans.. Jaja, får göra de bästa utav det helt enkelt.
Men det blir nog ingen hårförtjockning :( tyvärr..

Idag har man inte gjort allt för mycket. Gick upp när klockan var 11.30, hur skönt som helst med en lång sovmorgon, kollade på Mamma Mia när jag åt frukost, tyckte den va sådär faktiskt, hade förväntat mig att den skulle vara bättre.. men men. nu har man sett den iaf :P

Har precis gjort lite mat, det blev hemma gjort potatismos med ungsstekt falukorv : ) Länge sen man åt det :P
Ska åka och träna sen vid 16.00 tänkte jag, måste ju röra på sig fast man är ledig ; )

Nu ska jag ut och ta en cigg, men på återseende : )






Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0