Oleary´s

Jissus, fattar inte att jag orkar gå in på bloggen efter en utekväll :P Ligger i sängen just nu, kom precis hem från Oleary´s : ) Har haft otroligt roligt!!

Började med att vi åkte hem till Kerstins bror och förfestade där, spelade Tv-spel och hade det skoj :D
När klockan började närma sig 22.00 kom Linda förbi och hämtade oss : ) Eftersom vi var en bit ifrån stan :P Bra i gasen var vi nog allesammans :P

När vi kom till Oleary´s så gick vi in VIP, en vakt kom ut och släppte oss före hela kön :D Vaddå lyx :D hahaha... Precis när vi kommit in så kom de fram en kille å sa; Sandra, de är ju du.... så fick man en kram, de tog en stund å koppla vem han var, men kom på till sist att det var Mats : )
Vi gick till baren å beställde drinkar och gick på toa, alla fyra på samma gång :P Sen gick vi och satte oss vid Mats, Linus och Rickey´s bord :P
Satt och pratade med Rickey en stund, sen var han tvungen att gå : ( Skulle ha någon match i morgon..
Då kom Mats och satte sig brevid en, så började vi prata och skoja med varandra, hade skit kul hela kvällen med han :D

Helt plötsligt så började två stycken bråka, en svensk å en blatte (A), svensken ställde sin flaska på vårat bord så han kunde bråka på riktigt, sen försvann dom, då tog Jonsson och drack upp hans dricka.

När min cider var slut gick Mats och beställde en ny till mig, såå snällt :D Vi gick ut å rökade sen, när vi kom in igen hade en viss person hält öl i min cider, nämner inga namn, men vet vem de var :@ Jävligt moget du!!
När klockan började närma sig 01.30 så skulle Mats och Linus dra, då gick jag, Jonna och Kerstin till dansgolvet. Vi han inte dansa länge innan vi var omringade utav ett killgäng på 5 pers :P

Kerstin blev upp tryckt mot en vägg och strula med en kille :P då blev de bara jag å Jonna kvar.. Det var en kille som stötte som faan, men icke.. Jag har ju min Benny, så varför hålla på med andra då? : )

Syster och Björn kom och plockade upp mig vid systemet, så man slapp ta bussen hem : )

Nae, gott folk, nu ska jag sova, är riktigt trött och lite lullig (full), på återseende : )
PUSS



Bilder innefrån O´learys, taget med mobil, syns sådär.



Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0