Måndag..

God förmiddag allesammans : )
Idag var de måndag igen och en vecka sen jag åkte till Benny, de går så sjukt fort!! :O

Började dagen med att åka och hämta syster från jobbet 06.30, och så jobbade hon på andra sidan stan med.. :P
Så skulle jag och Sarah vara så duktiga att åka och träna vid 07.30 när jag ändå var ute och körde, men så fick man ett sms att hon blivit sjuk : ( Så blev ingen träning.. Får ta och träna själv dena veckan om hon är sjuk, för träna måste jag göra!! :P

Just nu sitter man och kollar på Tv och väntar på att mamma ska komma hem så man kan ta bilen till jobbet sen vid 14.30.. Slappa dagar både idag och i morgon, jobbar ca 1 timme sen har man rast i 2 timmar å jobbar sen 1.5 timme så slutar man sen :P Härligt härligt, lättkänade pengar : )


Shiit vad allting bara snurrar i huvudet på mig nu.. :S Så jävla jobbigt!! Vet bla. inte hur länge jag blir kvar på jobbet eftersom jag går för en tjej som är i Turkiet hos sin mamma som är dålig. Så när hon kommer tillbaka så måste jag antagligen sluta, då är man arbetslös igen : ( Känns såå jobbigt!! Sen vet man inte vart man ska söka jobb någon stanns, om man ska söka här i Trollhättan eller om man ska söka sig någon annan stanns : /

Sjukt tråkigt väder med, strm och ösregn : ( Aldrig kan de vara fint väder här någon gång..Suck.. Dags att flytta från denna stan snart!!

PUSS


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0