Måndag..

God morgon..
I natt har man inte sovit något vidare : ( Har vaknat flera gånger och mått så jävla illa, kändes som att de skulle komma upp när som helst.. Det enda jag tänkte på var att försöka må bättre tills idag så man kan gå och jobba, eftersom jag ska jobba 12 timmar idag så vill man inte förlora dom pengarna..

Så just nu sitter jag och försöker få i mig lite yoghurt så man har något i magen innan man åker, kan säga att det inte går något vidare.. : /
Hoppas bara att jag klarar av denna dagen, så får jag väl vara hemma i morgon.. Ska jobba för bemanningen 4,5 timme i morgon, så om jag mår så här dåligt då så går jag inte kan jag lova..

Något som är bra denna morgonen iaf är att det inte regnar, brukar annars alltid regna när man ska åka buss till jobbet.. :P Tänkte att jag ska ta med mig datorn så man ar något att göra medans Han sover två gånger idag.. : P Så jag kan sitta samanlagt vid datorn 3 timmar : P Rätt skönt, lättkänade pengar : D

Igår pratade man ingenting med Benny : ( Han var inne på msn igår käll när jag loggade in, men jag mådde så dåligt så jag loggade ut nästan direkt.. Får ta och smsa han sen å kolla hur allt är..

Nu ska jag fortsätta trycka i mig detta glaset med yoghurt och sen får jag sticka ut till bussen..
Ha en bra dag, hoppas ni mår bättre än mig ; )

PUSS


Kommentarer
Postat av: Denise

Jaha okej vad bra, jag provade att söka efter riktnumret men det kom int eupp något men dp vet jag var dom ringer ifrån iaf :)

Nj usch nu har jag jättemycket huvudvärk men det beror nog på förkyldningen, men har börjat dricka mycket vatten sp det kanske blir bättre när förkyldningen är borta :)

Hur är det med dig? :)

Kram

2008-11-17 @ 20:27:23
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0