♥ Lördags kväll..

Hejsan på er..
Idag har man vart ute på Överby med syster och hennes pojkvän Björn, riktigt trevligt faktiskt : ) Gick in på Gina Tricot och hittade den stickade tunikan som jag var ute efter : ) Fanns inte så många kvar, men som tur var så fanns den i min storlek : ) Hittade även en annan tunika som var svart med öppen rygg, och i det öppna på ryggen så var det svart spets : ) Förstår ni hur jag menar? :P (Lägger upp en bild här nedan.) Det hade vart grymt snyggt att ha den tunikan, ett snyggt skärp och en gosig halsduk till : ) Det får de bli att köpa vid nästa löning om man får mycket då vill säga :P

Åkte hem till Emelie en stund nu på kvällen, satt och prata med hennes föräldrar lite innan hennes mamma skulle till jobbet. : ) Sen kollade vi på Stjärnor på is. Någon som vet vem som åkte ut? Såg inte klart.. Vi hittade en spännande film istället som vi kollade på : ) Ingen aning om vad den hette eller vilken kanal den gick på, men bra var den : )

Just nu sitter man i sängen och mår rätt illa igen och har huvudvärk : / Ingen aning om vad som gör att man mår som man mår till och från : ( Men men, man lär väl sig snart att leva med det :P haha..

Nu ska jag fortsätta att fixa lite på bloggen så att den förhoppningsvis blir lite bättre, ska ju få en ny design på den med, en som Denise (naztysbunny) har gjort : )
På återseende.. Ha en fin kväll!












Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0