Lördag..

Denna dagen började bra :P Vaknade när klockan var runt 07.30 och fick panik, trodde jag skulle jobba idag och börja vid 08.00, så jag flög ur sängen och var på väg in i badrummet för att duscha, då fick jag mig en tankeställare, "Hmm, vad är de för dag idag? Juste, det är väl lördag?" Det var riktigt skönt att komma på, så det var bara att krypa ner i sängen och sova några timmar till.. : )

Idag har jag, Sarah & Tobbe vart ute i skogen och gått i lera, vi skulle hitta den perfekta platsen att ta bilder på.. :P Det var ju så underbart fint väder idag, så det var pefekt : )
Vi kom upp till golfbanan, brevid ligger det en damm, där fick bli den plats vi leta efter : ) Blev jätte fint med lite vatten i bakgrunden : ) Jag började ta kort på Sarah & Tobbe tillsammans, lite kärlekskort : ) Hur söta är inte dom tillsammans igentligen? : )

Nu kom lite gäster så får gå ner och vara social med dom och ta en drink : )
 Ska lägga upp några utav bilderna vi tog så får vi se vad ni tycker.. : )
PUSS











Kommentarer
Postat av: Sarah

Va fiina bilder du har tagit hjärtat :)

Du blev riktigt fin på dom vi tog, din blogg kommer bli kanon :) Luv u. Puss

2008-11-15 @ 21:07:21
URL: http://sarahnathalie.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0