♥ L ö r d a g..

God förmiddag på er. : )

Skönt med helg nu : ) Jobbade förra helgen så de är skönt med lite ledigt : )
Idag har man hunnit med och vart och tränat i 1 timme och nu sitter jag och väntat på min syster och hennes pojkvän, vi ska åka ut till Överby en stund och fördriva tiden :P Ska kolla om jag hittar den stickade tunikan från Gina Tricot. : )
Tror jag ska följa med Syster och Björn hem sen och se hur syrrans lägenhet blev när den är renoverad : ) Länge sen jag va hemma hos henne nu. : ) Så får passa på när man inte har så mycket annat för sig.

Har inte så mycket mer att skriva just nu, men jag får uppdatera om det hänt något skoj senare idag : )
På återseende..







Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0