Har du kännt dig älskad i ett förhållande?

Har ni någon gång kännt er riktigt älskade i ett förhållande?
Att den man är tillsammans med uppskattar en för den man är, att man inte behöver vara någon annan?
Att man inte känner sig utnyttjad sexuellt, utan det är utav kärlek?
Att man aldrig kännt sig tvingad att göra saker och ting för att ens partner vill?
Att det inte alltid är du som måste ta kontakt utan han/hon hör av sig lika mycket till dig?


Låg och funderade på dessa frågor igår kväll.. Och jag har aldrig kännt den riktiga kärleken någon gång.. : /
Undra vad jag gör för fel?
Försöker ju ändå vara mig själv och ställa upp till 1000%, men ändå aldrig lyckats... : (
Undra hur den riktiga kärleken känns? Underbar?
Hur man än är så är det alltid något som fattas, varför kan inte båda falla för varandra direkt?
Är jag den typiska tjejkompisen för killar? Har fått höra många ggr att jag är mest som en as bra kompis, inget annat.. : /
Vad ska man göra för att lyckas hitta den?
Kommer man någonsin att göra det? Eller kommer man alltid att leva ensam?

Nu när man tänker tillbaka på allt som vart, så har jag bara blivit utnyttjad på alla tänkbara sätt, ekonomiskt, sexuellt, blivit psykiskt misshandlad, inte accepterad för den individ jag vart.. : /
Mår dåligt när jag tänker på detta, att de alltid har varit så men att man inte sett de när de hänt.. : (

Känner du igen dig?




Kommentarer
Postat av: Denise

Usch vad jobbigt :( Antar att det inte går så bra med Andreas, eller?

Hoppas allt är bra med dig ändå :) Kram

2008-11-21 @ 21:50:29
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0