Jävla katt.. :@

Just nu sitter man på jobbet igen då, rast i 2 timmar, fast det är inte så länge kvar, ca 20 min. Sen blir de att ta upp han och sitta och kolla på Tv tills man slutar, slappt :P

Jävla katt dom har asså!! :S Kom och strök sig på benen nu när man satt här vid köksbordet sen bara han hoppa upp och satte sig i armen på mig IGEN! De är faan fjärde eller femte gången den katten gör så.. :S Han måste hata mig eftersom jag luktar lite hund.. Hatar han med så de är ömsesidigt :D haha..

Helt sjukt, man går och ha respekt för en katt när man jobbar :P hahah, inte alltid de är så :P De värsta är att han sätter sig fast med klorna och tänderna. Undra va han har haft i sin munn :S Vill inte veta.. Har fortfarande rivsår från Solo som han gjorde för 2 veckor sen..

Jaja.. nu måste jag återgå till arbetet.. : )
Fårse om jag uppdaterar senare..
PUSS


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0