Härlig start..

Härlig start på dagen idag, åkte och tränade så jag var på gymmet vid 09.00, det var 3 äldre, jag och två till där då : ) Underbart, så imorgon blir det samma sak fast med Sarah : ) Roligare att träna med någon än att träna själv.

Hänt annars idag då?

Kom hem runt 10.00, duschade och åt lite frukost sen satte jag mig framför Tvn och bara slappade. När klockan var 13.10 fick jag lite bråttom, sprang runt i huset som en galning och fixade ordning allt inför jobbet, precis när jag skulle låsa dörren kollade jag på klockan av någon anledning, då ser jag att det är en hel timme kvar tills jag ska åka :P Så de var bara att gå in igen och fortsätta kolla på One Tree Hill boxen jag lånat av Emelie.. Undra hur länge jag haft den boxen här nu? :P Måste vara en evighet..haha.. Du kommer få tillbaka den, lovar ; )

När mamma kom och hämtade mig från jobbet så var de över en timme kvar tills vi skulle hämta syrran från hennes jobb, så vi tänkte åka runt i stan å fördriva tiden, men då skulle vi kunna åka på samma ställen hur många ggr som helst, så efter 20 min åkte vi hem :P Fast vi åkte så jag kunde ta bild över Trollhättan, så fint med alla lampor som lyser i mörkret : ) Ska lägga upp dom, så får vi se hur dom blev, syns säker inget :P

Ska fortsätta kolla på One Tree Hill nu tänkte jag :P
På återseende : )
PUSS

Blev rätt okej bild ändå för att vara mobil : )


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0