Fredag..

God morgon allesammans..
Idag när man vaknade och kollade ut så vart det helt vitt, så nu är vintern här på riktigt.. Jag som verkligen hatar snö.. Så nu blir det att plocka fram Uggisarna så man är varm om fötterna när man går ut : ) Tur att det inte är stora mängder som kommit utan bara lite puder som fryst, det är helt okej, men de behöver inte komma mer nu.. :P
Idag har man lyxen att vara ledig, fast ska jobba hela helgen istället.

Igår ringde chefen från Källstorpsgården (äldreboende) och frågade om jag skulle kunna tänka mig att ha en heltids tjänst fram till 10 dec.. De skulle vart jätte bra, men eftersom jag är anställd genom Lss så går ju inte det : ( Så var tvungen att tacka nej : (

Vad händer idag då?

Hmm, en bra fråga, det blir väl att ligga i soffan och kolla på film så kanske man ska träffa Emelie sen när hon slutat jobba, för jag antar att hon jobbar :P
Ska iaf åka och träna sen när mamma kommit hem med bilen : ) Älskar att träna!!

Nu ska jag kolla på One Tree Hill box 2 som jag lånat : )
Uppdaterar senare om något roligt har hänt : )

PUSS


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0