Bakat och skogspromenad : )

Idag fick jag bara sån lust att baka något.. Tog fram lite olika recept och kollade vad jag var sugen på att baka, det blev en sockerkaka med chockladsmak : ) Gjorde den Glutenfri så att mamma kan äta den med : )

När kakan var färdig så tog jag och Emelie en riktigt härlig skogspromenad med hundarna på över 1 timme, det var underbart skönt, med den kalla vinterluften och snön som låg på marken.
Passade på att ta lite nya bilder på vovarna vid dammen uppe vid golfbanan, och så fick dom springa av sig och jaga golfbollar som vi kasstade iväg.. Wille älskade det! : )

När vi kom hem så gjorde vi ordning varm choklad och tog en bit utav sockerkakan och smakade på, den blev faktiskt jätte god : )

Runt 16.30 åkte vi och tränade 1 timme, det var rätt mycket folk, men de gick massa folk när vi kom, så det vad skönt : )

Så nu sitter jag vid Tv med familjen och kollar på Idol : ) Så ni får hade så bra..På återseende..
PUSS


Kommentarer
Postat av: Denise

Jha okej jag förstår, usch inge kul att känna så! Men jag lovar att du kommer hitta den rätta killen som det känns bra med, om du inte redan har gjort det :)

Hörru du måste rösta på mig ;) http://naztysbunny.blogg.se/2008/november/vote-darlings.html

2008-11-22 @ 10:33:20
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Caroline

På tal om bakning, jag är sååå sugen på lussebullar! :P

2008-11-22 @ 21:06:37
URL: http://carolinesandqvist.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0