12 timmars jobb..

Nu har jag kommit hem ifrån jobbet, har ju jobbat 12 timmar idag och kan lova att de känns. Det känns som man har sand i ögonen..
Idag har vi vart på resturang och ätit, de bästa för min del är att jag bara ger min arbetsgivare kvittot så får jag tillbaka pengarna för maten :D Lyx eller vad? :P

Sitter framför Tvn nu med varm choklad och en smörgås och kollar på ett Designe program, blir rätt snyggt faktiskt : )
AJ!! Där bet min ena hund mig i tån, dom bråka vid mina fötter och bet som vanligt fel.. Hundar :P Men dom är goa!! : ) Älskar dom <3

Usch, har ångest inför i morgon, ska jobba på Källstorpsgården (mammas jobb) Blää, hatar verkligen de stället.. Som tur är så blir det bara 4.5 timme som jag skrev i morses..

Nu ska jag bara sitta och ta de lugnt och sen krypa ner i sängen och kika på Boston tea party som sötisen har lärt mig kolla på : )

Ni får hadet så bra.. På återseende..
PUSS


Kommentarer
Postat av: Denise

Usch inge kul att må illa, tur att det är bättre :)

Fyfan jag skulle aldrig orka jobba så länge, men man får tänka på pengarna :) Trivs du bra på jobbet? :)

Jo det går så bra så på Salongen, det är jättekul :)

Nej jag ar legat hemma på soffan hela helgen :P Du då?

Kramar

2008-11-17 @ 21:25:21
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Denise

Ja det är klart, trivs man så kan det ju vara helt okej :) Ja hade nog kunnat jobba så länge på Salongen om jag hade nåt att göra hela tiden :)

Ja det får vi verkligen hoppas :) Har han sagt nt mer om hur han vill ha det eller?

Lycka till på jobbet idag :) Kram

2008-11-18 @ 07:51:01
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0