Lördagskväll :)

Hembjudna till Jonsson....
Igår var vi hembjudna till Jonsson, precis när jag och jonna skulle åka och hämta upp Emelie ringde telefonen, det var Daniel, som undra vad vi gjorde och vad vi skulle göra under kvällen.. :P Sa att vi skulle ut till Jonsson. Men skulle höra av mig till han när vi kom in till stan igen..

När vi kom hem till Jonsson stod hon och gjorde tacopaj åt oss =) Mums.. Då var klockan 19.00.
Så satt vi och åt och pratade i flera timmar, sen blev de rökpaus :P och sen in och fortsatte prata :D
Så kolla vi på våra "snygga" bilder ifrån förfesten på min födelsedag..hahaha, såååå himla fula!!! :D

När klockan blev 00.30 slängde Jonsson nästan ut oss, eller nästan och nästan, hon tryckte ut oss i dörren..hahaha :D Hon var nog rätt trött på oss då.. :P

Då körde vi hem Emelie till Lextorp, sen kom jag på att vi skulle höra av oss till Daniel när vi var inne i stan igen, så ringde vi honom och fråga vad han gjorde. Då var han på någon fest i Vänersborg, fast skulle köra 3 tjejer till en annan fest i Sandhem.
Så vi bestämde träff med han på Shell vid skolan :P
Innan vi åkte dit, jag och Jonna, så tog vi oss ett varv inne i stan förbi dom krogar som var öppna :P

När klockan var 01.30 så var vi på Shell och pratade med Daniel.
Så fick jag hålla hans kaffemugg medans han tände en cigg. När han ville ha tillbaka muggen så fick han inte det, den var ju jättevarm och go att hålla :D
Så sa han; Kolla hennes hundögon, dom kan man inte motstå.. hahaha :D

Sen körde jag och jonna efter honom när dom 3 tjejerna skulle till festen, JÄVLAR vad halt det var ute :O Underkylt :S Tur att man hade ABS-bromsar på bilen :D haha
Väl framme på den festen i Sandhem så stod jag, Jonna och Daniel utanför och pratade en stund,
sen åkte vi hem.. :P

image54


PUSSSSSS


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0