Lipz med Jonna :D

Japp igår var dte dags för utgång igen då. Det blev visst bara jag och Jonna tillslut för alla andra banga trååkiga ni ärrr!!!! Men vi hade för jävla roligt äändå. Fulla o glada kan man säga. Börja med förfest hemma hos mig där vi drack en vinare och sen massa cider. sedan tog vi bussen in till stan, vid typ 9 tiden så vi kunde komma in gratis för ingen av oss hade så mycket pengar kvar efter löningen. Så det första som hände denna kvällen var att vakten inte ens ville kolla våra leg o han ba vinka in oss. Då har man varit där lite för mycket om de känner igen oss så väl =) hehe. Men det gjorde ju inte mycket. Vi hamna vid baren där vi shoppa loss under happy hour och ännu fullare blev vi. Sedan stötte vi på anna o jonnah o en massa andra vi känner. Riktigt trevligt. Ner på dansgolvet och shakea loss lite, där stöter jag på en  killpolare (nämner inga namn) och en heting hittar Jonna även denna kvällen så vi fick oss en varsin kille. Sen gick vi iväg en sväng och det blev väldigt trångt i gången och då kommer två av vakterna o en av dom är så jävla heeet. Och han glo lika mycket som han brukar och då får Jonna en hand på sin mage o ser upp rakt in i ögonen o förstår att det va hans. Vi går mot dörren och ställer oss där eftersom det är så himla varmt där inne. Då kommer en kille och börjar prata med Jonna och den heta vakten kläcer ur sig till mig: Sa du något till mig förut?  Jag: Nee det gjorde ja inte. Vakten: Nähe, jag trodde det. sa han med ett leende på läpparna. Han går ner för att kolla på leg o vi börjar änna skratta lite. Vi fortsätter och sätter oss i piano baren där Jonna hitta en killkompis som var nykter för en gångsskull. Vid bordet brevid sitter 2 polare till Jonna. Men han hejar på mig.

Sedan hamnar vi på dansgolvet o shakar loss en stund och oj vad varmt det är. Sedan går vi mot ingången för att möta upp Jonnas jobbar polare tobbe och magnus =) Tobbe bjuder laget runt på dricka. Ja man kan säga att våran kväll var otroligt lyckad och vi hade för jävligt roligt. Det måste vi göra om igen gumman :)

Loove you<3
image60


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0