Helgen :)

Denna helgen har vart hur underbar som helst.

Fredag:
Den började med att vi åkte hem till Yvette i Härryda för att gratta henne till Studenten. Usch, fick tårar i ögonen när jag såg hur glad hon var!! men snart är de min tur :P hehe. 12 dagar kvar..
Vi åkte hemifrån Yvette vid 19.45, så fortsatte vi ner till Varberg. Innan vi åkte till Södra Näs så stanna vi till vid Hajen och handlade lite mat.

När vi var framme på Södra Näs så gick vi en go kvällspromenad vid havet med hundarna, sen satte vi oss i förtältet och prata lite, men jag va så trött så jag gick å la mig runt 23.00.

Lördag:
Vaknade å de va hur varmt å skönt som helst ute, så efter frukosten så packa jag ner en handduk och lite å dricka så gick jag ner till stranden å solade å bada. När jag kom upp till husvagnen efter ett antal timmar så hade jag bränt både axlar, armar å rygg, så de fick bli skugga resten utav den dagen.
På kvällen satt vi å pratade och så tog vi oss ett glas vin, jätte gott : ) Black Tower..

Söndag:
Denna dagen började nästan samma som lördagen.. Fast efter frukost så gick jag å köpte solskyddsfaktor innan jag gick ner till stranden.. :P
Pappa fick komma å hämta mig efter 5 timmar :P eftersom vi va tvugna å fixa ordning lite tills vi skulle hem + att vi skulle äta middag.. Efter middagen gick jag över till morbror Bertil å lånade Gittans cykel till kiosken, där jag köpte Lakrispucken, en riktigt god glass!! : )
Sen åkte vi hem till Trollhättan :P

   Yvette : )

 Förtältet : )  Våran trädgård utanför, lite tort gräs kanske.. :P haha

 Kvällsprommenaden vid havet : )   Solnedgång vid Lejet : )

 Fiskebåtarna i solnedgången : )    Vacker solnedgång : )

image87 
Sååå vackert!!

Foto: Jag själv :D haha

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0