Lördag 12/1

Började med att jag och Jonna stack till Överby för att kolla på en tröja, men de blev att man kom hem med schampoo, haha.. Sen körde jag och Jonna följa john hem till mig med bilarna, tappade henne i några rondeller :P haha, men hon kom ikapp :P

Senare på kvällen stack jag hem till syrran för att lämna ett band, men när jag kom dit hade jag glömt bandet hemma, ganska smart, hahaha..
Sen ringde Jonna och fråga om jag ville komma hem till Jonas, eftersom hon var där, så jag stack dit en sväng. Sen kom de massa boys dit för dom skulle ha förfest, men då gick vi för att "köpa cigg", men utanför stod en Vlovo v70 med 3 boys i och väntade på oss :P Så vi åkte en sväng med dom, fast den svängen blev i ca 3 timmar :P hahaha Åkte ut till Överby och gjorde några goa lakrisremmar på parkeringen :P Sen jagade vi två ambulanser, kom upp i 181 km/h på 90 väg :P rätt bra :P hahaha.. Fast vi tappa ambulanserna så vi vände i Lilla edet :P
Vi körde typ överallt :P hade lite Streetreacing inne i stan med :P vi vann :D

En rolig lördags kväll/natt :P Var hemma 01.15 hahaha :D

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0