19 årsdagen = KLOCKREN!!!! :D

Igår fyllde man 19, de kan bara beskrivas med ett ord, KLOCKRENT!!!!
Först firade familjen mig, sen kom Jonsson och Helen hit hem för de skulle bli förfest innan utgång.
Vi åkte och hämtad Emelie när vi skulle köpa blandning, och som alltid jobbade Jonas :D hahaha..
Vi kom fram till att jag var ca 9 år första gången Jonas såg mig :P hahaha ett antal år sen :D
Sen blev de förfest kan jag lova!!!! :D Helvete va fulla vi var Jonsson :D hahaha Tog massa snygga bilder också (eller inte) hahaha :D Så ringde jag till Linus å prata med han för första gången, han måste ha tyckt att vi var helt sjuka i huvudet eller något :P
När vi åkte in till stan tog vi ett varv i varje rondell :D haha rätt skoj!!

När jag och Jonsson kom fram till vakterna så sa jag att jag fyllde år så sa den ena vakten; men de gör ju jag med! :D
Så vi sa grattis till varandra! :D Så fråga jag om man inte fick gå in gratis eftersom man fyllde år och såklart fixa den snygga vakten de! :D Wiiiiiie!
När vi var där inne träffade vi två tjejer från Vänersborg, as goa :D Så vi dansade med dom ett tag tills Jonna, Kerstin och Mickis kom.
Sen var de dansgolvet som gällde, då träffade jag Kim, en kille från Oslo utav alla ställen :P hahah as snäll..
Han bjöd på drinkar i massor :D Så vi höll ihop hela kvällen tills de stängde. Sen utanför så fick jag veta att han skulle åka hem idag (Fredag 15/2) :( tråååk!!! Han försökte få med mig till Hotellet han bodde på, men jag var ju tvungen att åka hem :( Så ville han följa med hem till mig, men de funka inte heller med platser i bilen å sånt. :(
Men fick hans mobilnummer, shiit fatta dyrt att ringa till Oslo :P De värsta var att han hade flickvän där hemma :D hahahaha!!!

En kort beskrivning utav kvällen; KLOCKRENT!!!!!!!!!!!



image48

Kommentarer
Postat av: Yvette;)

Nämen Sandra;) Olalaa..
Haha. Hur mycket kommer du ihåg av kvällen?;)
Pusssar

2008-02-18 @ 22:55:12
URL: http://yvettekarlsson.blogg.se

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0