♥ Wiie

Äntligen är man ledig i 2 dagar, ska bli jätte skönt, fast kommer ha fullt upp men ändå :P

I morgon ska jag först åka och träna på morgonen innan mamma sticker till jobbet med bilen :P Sen ska jag träffa Sarah som jag inte träffat på jätte länge, ska bli superkul : ) Blir antagligen en fika nere på stan kan jag tänka mig. : )

På onsdag ska jag fika åter igen fast denna gången med gammla klasskompisar : ) Sandra, Anna och Emelie : ) Tyvärr så har man haft lite dålig kontakt med Sandra och Anna, men de ska bli ändring på nu  : ) hehe..

Är rätt tom i huvudet nu efter att ha jobbat i 8 timmar, så ska man lära sig nya saker men ändå kunna allt. Usch, blir många intryck på en och samma gång, känner mig helt slutkörd i huvudet. :P
Funderar på att krypa ner i sängen och kolla på någon film så man varvar ner lite nu efter jobbet.

Så ni får sova så gott : )
Pusspuss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0