♥ T o r s d a g..

Hej allihop..

Känns som att det inte riktigt är min dag idag. Efter jobbet åkte jag till Kunsument för att fråga lite hur man kan göra med min dator eftersom den kronglat så mycket. Hon berättade att man inte har någon rätt att begära någon ny innan den vart inne på lagning minst en gång, men att det absolut var ett Måndags-x jag fått. : (
Hon satt och berättade massa saker som vi kunder har rätt till och inte. Inte så kul för er att läsa kanske :P

Jag väntade tills pappa hade slutat jobbet så fick han följa med till Expert, där jag köpt datorn. Det är så kul å se pappa arg i en affär när något inte funkar som de ska, snacka om Finskt temprament :P Nu vet man vart man fått det ifrån iaf :D haha.. Dom som jobbar i affären vet inte vad dom ska svara när pappa ifråga sätter allt :P
Men det blev iaf att man fick skicka iväg 1 månad gammal dator på lagning, dom sa att jag kommer få tillbaka den efter 2-3 veckor + att det är Jul snart, så kommer antagligen inte få tillbaka den innan Januari : (

Eftersom jag får sitta vid pappas dator nu så kan jag inte göra några bilderna snygga längre, ni får stå ut tills jag får tillbaka min dator igen. : )






Kommentarer
Postat av: Kattis

Sandras lilla dator



Mel. Mors lilla Olle



Sandras lilla dator åt skogen gick,

mitt i programmet sade det klick

svart bidde skärmen och minnet försvann,

den informationen kan ingen få fram.



Brummeli-brum vad brummar där ?

Det sprakar och gnistrar, ett jordfel det är !

Blixtar blå från burken det slå,

synd att jag här nu ensam stå.



Hyscheli-hysch vad prasslar här ?

fram väller pappret ur printern där !

Den har fått nippran av tecken så små,

jag tror att jag snart hemåt skall gå.







Den baddräktstid nu kommer



Melodi: Den blomstertid nu kommer



Den baddräktstid nu kommer,

när magen är för stor.

Då valkar bara sväller,

och celluliter gror.

Generande behåring,

lyfts fram i solens ljus.

Nej stranden verkar boring,

vi stannar inomhus.



De krav som sommarn ställer,

förstör vår ledighet.

Vi sitter där och gnäller,

fy fan vad jag e fet.

Fast vem vill motionera,

när man kan sitta still.

Nej låt oss revoltera,

vi tar en kaka till!!







2008-12-07 @ 23:02:27

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0