♥ T o r s d a g / Juldagen

Hej på er allesammans : )
Hur var eran Jul igår? : ) Min var jätte mysig sen när alla kommit hem.
Började med att åka hem till Farmor, hade inte träffat henne på 2-3 år, så hon tyckte jag hade vuxit sen hon såg mig sist :P kanske jag har, ingen aning? :P
Hon berätta om vad pappa gjorde när han var liten när min faster Tarja precis kommit hem från BB. Farmor satt och ammade Tarja, så kom pappa med en pannkaka i handen och ställde sig och kolla på, så helt plötsligt slänger han pannkakan i ansiktet på Tarja och säger "Hej" fast på finska :P Så gick han sen. Snäll pappa man har :D haha.

Vid 16.00 då mamma kommit hem från jobbet fikade vi lite och kolla på någon film som visades på Tv, fick vänta på brorsan innan vi öppnade julklapparna : )
Efter julklappsutdelningen åt vi lite julbord och sen blev det att man kolla på Svensson Svensson såklart : ) En tradition : )

Här kommer lite bilder ifrån igår : )
Puss på er


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0