♥ T o r s d a g..

Hej på er : ) Detta blev ett väldigt sent inlägg :P Bättre sent än aldrig.. ; )

Idag har man jobbat som vanligt, fast det var ingen vanlig dag på jobbet, jag och min brukare åkte till Överby och kollade lite : ) Slappt jobb, åka och kolla i affärer och få betalt : )
När jag kom hem efter jobbet så åkte jag och träna en stund : ) Och har även lagt in bilder och så på datorn igen eftersom jag fick hämta den igår : )

Fick även ta och gå igenom mitt skåp med smink och hårvårdsprodukter, var en del tomma flaskor som stod där inne, så nu är de hur mycket plats som helst, som man kan fylla med andra nya saker : )

Åh vad jag längtar tills i morgon :D Får lönebeskedet då : ) Hoppas det blir runt 9-10.000:- då blir de att ringa och beställa tid för hårförlängning och åka och köpa ny färg till håret : )

Puss på er


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0