♥ T o r s d a g..

Hej på er, allt bra? : )

Redan Torsdag igen :O är det bara jag som tycker att veckorna går extremt fort? :S Om mindre än 2 veckor är det Julafton..igen. Jissus, vad åren springer iväg :P

Idag på jobbet så var det en liten hund och hälsade på. Solo (min chefs katt) gillade inte hundbesöket, han klöste allt till hunden ett antal gånger på nosen. :P
Förut när jag kom hem från jobbet så tog jag en skön vinterpromenad med hundarna. När vi kom in igen så blev jag så sugen på att baka något..igen :P så gjorde en plåt med Kokoskakor till Jul : )

Nu har man fått en del jobb iaf : )
Ska jobba i morgon till 23.00,
lördag till 16.00,
söndag till 16.00,
måndag till 21.30

Härligt med lite extra pengar : ) Så man kan unna sig något fint på Julrean + sätta i hårförlängning och lägga undan till en bil :P

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem med bilen så jag kan åka och träna en stund : ) Kommer säkert vara jätte mycket folk runt 16.00-17.00 när dom flesta har slutat jobba : / men men jag har inte bråttom : )

Uppdaterar säker senare igen : )
Puss på er

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0