♥ T i s d a g..

God morgon. : )
I natt har man sovit jätte dåligt igen, kunde inte somna när jag la mig, så jag tog fram en bok och läste lite, kände att jag var trött i ögonen och huvudet men kunde ändå inte sova, tror jag lyckades somna runt 2-3 tiden. : /
Vid 9 kunde jag inte sova mer, så det var lika bra att gå upp. När jag stod och fixa håret slog mig tanken att det kanske är sista dage jag har kort hår idag : ) Känns jätte bra! Får hoppas att förlängningen har kommit fram till Salongen:P annars måste jag vänta tills nästa vecka :(

Idag är det lika fint väder som igår : ) Fast inte lika kallt, det är typ -1 ute + att det kommit lite snö nu på morgonen : ) Åkte förbi Systembolaget när jag körde mamma till jobbet, shiit vilken kö in :O har nog aldrig sett så mkt folk där utanför som väntar på att få komma in bara :S Det märks att alla är ute i sista minuten iför i morgon :P
Hur ska ni fira nyår?

Vi hörs senare, puss puss


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0