♥ T i s d a g..

Hej på er : )
En dag kvar till Julafton, dan före doppare dan :P Känns verkligen inte som jul, men men : )
Märkte ni idag att det var mycket ljusare ute när klockan var 16.05 : ) Blev på sånt bra humör när jag åkte från jobbet : )

Idag har jag jobbat på Källstorp, våning 4 : ) Jobbade med Thereze och Ulrik bla. : ) Jag och Ulrik kom in på utseenden och att alla säger att insidan räknas men i själva värker så går alla på utsidan iaf.. Hm :P
Har även fått ta blodtryck idag :D Älskar att ta blodtryck tycker det är as kul :D

Om en stund ska jag bort till Emelie och kika på Bingolottos uppesittarkväll : ) En tradition att kolla på det : )

Lovade Ulrik att lägga in en bild på mig när jag var kraftig och en bild på hur jag ser ut nu :P men har ingen bild på datorn än, så får lägga över en ifrån min andra hårddisk senare ikväll, så bild kommer ; )

Puss på er





Nu har jag lagt över bilden på mig när jag var som kraftigast och en bild då jag tappat ca 33% utav min vikt :P
Inte så lik mig själv va? ; )

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0