♥ T i s d a g..

God morgon på er : )

Idag har man vart vaken tidigt, mamma kom in i rummet runt 07.00 och sa att jag var tvungen att hjälpa henne med hundarna för dom har fått magsjuka eller något. Så det var bara upp ur sängn och börja torka spyor :S När klockan var 07.50 så åkte jag till gymmet, lika bra att åka dit när man ändå var vaken :P När jag kom till gymmet så var det helt tomt, det var bara jag och min granne och en gubbe till som var där så tidigt :P Hur skönt som helst! :D

Tänkte gå och duscha nu och fixa ordning håret, så kanske man hinner måla om naglarna och noppra ögonbrynen med innan man ska träffa Sarah nere på stan : )

Puss på er : )

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0