♥ T i s d a g..

Hej på er! : )

Idag var jag på ett Stormöte med jobbet, gick igenom vad en personlig assistent igentligen får och inte får göra hos sin brukare. Booring :P Men de va väl bra att gå igenom en gång till :P
När mötet var slut träffa jag Emelie nere på stan så kikade vi lite i affärer sen på Torget blev de klassträff :D haha, mötte massa gammla klasskompisar, så vi stod i en ring mitt på torget å prtade om allt möjligt : ) De va jätte kul å träffa så många igen : )

Sen gick vi till Salong Michael å kollade lite angående löshår : ) Så nu är de bara lönen som ska in : )
Vi åkte hem till mig sen oh fikade lite med mina föräldrar och nu är vi hemma hos Emelie och ska baka pepparkakor till Andra Avenyn.. : )

Lägger säker in något mer skoj sen när jag kommit hem : )
Puss på er..

Kommentarer
Postat av: Denise

Hur mkt kommer hårförlängningen kosta då? :)

2008-12-09 @ 20:40:09
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0