♥ Sol & -10 grader : )

Gud vilken fint väder det är idag : ) -10 grader och sol : ) Träden är helt vita av frost och luften är helt klar när man går ut. Har sån lust att ta en skogspromenad med hundarna, men hinner inte det innan jobbet : ( Hoppas verkligen det är lika kallt ute i morgon och sol, då kan jag lova att det blir en långpromenad i skogen : )

Har precis vaknat, la mig i soffan med en filt och kolla på Tv, råkade somna 1 timme, så nu är man lite små slö :P Båda hundarna (Uno & Wille) har sovit med mig, Uno hade sitt huvud på min fot och Wille låg på min mage : ) Mysigt att sova med mina så älsklingar.


Anorlunda form på bilden :P Tyckte den va lite rolig.. hehe..

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0