♥ Såå gulligt

Idag när man kom hem från jobbet så stod det blommor på bordet, en Julgrupp och en Paradis låda. Den familjen jag hjälpte att hitta deras hund som jag skrev om för några dagar sen kom hit med det, eller rättare sagt den killen, André, som gick på min gammla skola kom med det sa mamma : ) Så gulligt så.

Nu har min digitalkamera kommit till Elgiganten som jag ska hämta i morgon : ) Perfekt att både kameran och datorn kom innan Julhelgen : )

Har även bokat tid för att fixa hårförlängning nu : ) Ska till Salongen den 29e för att beställa håret till Salongen och så ska frisören även se vilken hårfärg jag har, så ska åka och köpa färg i morgon : )

Nu ska jag kolla klart på Göta Kanal 2 : )

Puss på er


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0