♥ S ö n d a g..

God morgon! : )
Idag blev det en riktig sovmorgon, vaknade några gånger utav att hundarna lekte men somnade om lika fort igen när man drog täcket över huvudet :P hehe. När klockan började närma sig 10.45 kunde jag inte somna om mer, då var jag helt klarvaken : )
När jag gick ner för att äta frukost så var ingen hemma, det var helt tyst i huset : ) Kröp upp i soffan och kollade på Tv samtidigt som jag skulle äta frukost, hur skönt som helst : )

Just nu sitter man och väntar på att gymmet ska öppna så man kan åka och träna en stund. Idag går mitt gymkort ut :(  Får ta och köpa ett nytt på Fredag : ) eftersom dom har stängt så mycket nu vid nyår + att jag jobbar en del med :P

Vi hörs senare, puss puss


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0