♥ O n s d a g..

Hej allihop.

Detta blir ett sent första inlägg :P Har haft problem med min dator nu igen så fick ringa till Asus massa gånger i morses så hjälpte en kille mig att ominstallera den eftersom alla ikoner på skrivbordet försvunnit varje gång man öppnar något program. Så antagligen har de vart fel med några drivrutiner.
När ominstallationen var klar så starta jag om datorn, så finns bara papperskorgen, inte ett enda program :P Hur kul kan man ha med en papperskorg från en skala 1-100? :P haha Nöjde mig inte med det, så fick ringa tillbaka igen, då prata jag med en annan kille, så berätta han hur jag skulle göra för att få alla program till datorn.
Som sagt, detta tog en stund så kunde inte blogga i morses.

Var ute på Överby med mamma å syrran förut med, vi köpte lite julklappar och lite annat smått å gott : )
Just nu sitter jag hemma hos Emelie och kollar igenom lite mail och så.. : )

Har inte fört över bilder till datorn än, så tyvärr kan jag inte lägga upp några : / Ni får stå ut ändå : )

Ha en fin kväll! : )

Puss

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag var inne nyss en sväng men då var inte du inne :) hehe vi har dålig tajming ;)

puss

2008-12-03 @ 18:45:46
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0