♥ O n s d a g/ Nyårsafton

God morgon : )
I natt jag har sovit jätte bra, inte vaknat någonting, jag får nog börja lägga mig riktigt sent så att jag somnar direkt :P Idag ska jag hem till Emelie en stund på förmiddagen och säga Grattis till Kattis (emelies mamma) : ) eftersom hon fyller hela 44 år idag :D Nu börjar du bli gammal ;D haha..
Sen vid 17.00 kommer morbror Bertil och hans sambo Gittan hit och ska fira nyår med oss : ) Ska bli riktigt roligt att träffa dom igen : ) Och även syrran och brorsan kommer hit runt 18.00 : ) Så ska vi se om vi kan få ordning på min dator :P
Hur kommer eran Nyårsafton se ut? Min kommer bli lugn eftersom jag antagligen jobbar i morgonbitti : / Fast om jag inte jobbar så måste jag ändå upp och köra syrran till jobbet, så det blir inget sova där inte :P

Jissus va fort detta året har gått :O Tyckte nyss det var sommar och varmt, och vid 00.00 är det ett nytt år igen, undra hur det året kommer att bli? Lika bra som detta eller bättre? :P Kanske sämre med. Men de får vi hoppas att de inte blir..

Ska även försöka ta lite nya kort idag, sista korten 2008 :P Nu måste jag hoppa in i duschen och fixa ordning mig. Blir antagligen inga fler inlägg idag. Så Gott Nytt År till er alla : )
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Kattis

ööööhhhh....vad då gammal;)

2009-01-03 @ 13:59:22

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0