♥ O n s d a g / Julafton

God morgon och God Jul : )

Vaknade 07.45 utav God Jul sms, sen kunde inte jag somna mer, då gick jag upp. Måste bara säga att det är världens tråkigaste väder ute, helt mulet och grått och dimma :( Skulle vart mysigare om de var lite snö eller fint väder men inte grått å mulet. Jaja :P Får hoppas att det blir bättre väder sen : )

Just nu sitter jag uppkrypen i soffan med en stor mysig morgonrock och kollar på God morgon sverige, dom berättar om Jesus födelse. Verkar vara många som inte vet varför vi firar Jul. :S
Många barn säger att vi firar Jul för att få Julklappar och äta julskinka, dom har missat lite :P

Vid 12.00 ska jag och pappa åka hem till farmor och hälsa på, på boendet, var 3 år sedan sist jag hälsade på henne, så det känns som att det är på tiden nu :P
Sen vid 14.00 ska jag åka och hämta syster från jobbet, så ska vi åka hem till henne så hon får byta om och hämta julklapparna hon köpt, sen blir det Kalle anka tittande : ) tills mamma och brorsan kommer hem vid 16.00.

Nu ska jag mysa vidare.

Till er alla, En riktig God Jul! : )

Pusspuss


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0