♥ Myskväll framför Tvn : )

Ikväll har jag och Emelie haft en myskväll framför Tvn. Vi kollade bla. på sista avsnittet av Andra Avenyn, jätte spännande :O Sen börjar det igen 11 Januari.. : / Långt kvar!

Både jag och Emelie blev extremt sugna på Pannkakor förut, så vi blandade smeten och överlämnade den till hennes pappa sen :P han steker dom såå prefekt :O Så medans han fixa pannkakor till oss åkte vi till affären och köpte sylt : )
När vi kom hem igen så var pannkakorna klara och bordet var dukat, bara att sätta sig och äta :D

När jag åkte hem ifrån Emelie så åker man förbi en Pizzeria på vägen, där står Farbror Blå (Polisen) med blåljusen på och så står det en svartklädd kille med händerna på biltaket :O Jissus vad mycket saker det ska hända i denna lilla staden :S Helt otroligt..

Nu ska jag lägga mig och kolla på Tv och hoppas att min huvudvärk går över snart.


Sov så gott : ) Puss på er!

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0