♥ Mellandagsrean

Jag och Emelie åkte ut ill Överby för att se om vi kunde fynda något på mellandagsrean, vi hitta en del var : ) Jag köpte två tunikor från Gina Tricot, strumpbyxor från H&M och en födelsedagspresent till Kattis : )
Vad Emelie köpte minns jag knappt de va så mkt :D Vet att de va en stickad tröja från Gina Tricot iaf :P
Hittade en stickadtröja jag med, en vit : ) och en jeanskjol som jag ska åka och köpa när lönen kommer :P Känner att jag inte rikigt har råd nu :P

Jag hatar varkligen våra bussar i denna stan, dom är inte kloka när dom kör :S När vi skulle åka hem så stod det en buss vid en hållplats och blinkade att han skulle köra ut, och på 50 vägar ska man ju släppa före bussarna, så jag stanna så han kunde köra, men han stod kvar hur länge som helst, de började bli kö bakom mig så jag började rulla sakta framåt för att köra förbi, då kör bussen samtidigt som mig så att han  nästan kör in i sidan, är det inte bussen som gjorde fel då? eftersom jag stod still och vänta? :S


Kommentarer
Postat av: Denise

Vad kul, jag måste också bege mig ut i rean och fynda lite känner :)

Hoppas allt är bra :) puss

2008-12-30 @ 21:54:14
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Denise

Ja dom blir jättefina :) Och kul att Robin tyckte det var så kul att fota :) Dom är ganska dyra men jag hittade en på rea så jag hade tur :) Men några tusen får man ju betala.. Sen kostar objektiven några tusen också så det blir dyrt iaf :P

Ja tack detsamma, h'nder det nåt kul ikväll då? :) puss

2008-12-31 @ 12:28:20
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0