♥ M å n d a g..

God morgon : )
I natt har jag inte sovit så bra, vaknat flera gånger och vid 02.00 så ringde Jonna :P Jissus, då var det fullfart uppe hos henne. hehe :P
Men det verkar som att jag somnat till bra på morgonen, för när klockan ringde vid 07.00 så har jag tydligen stängt av den och somnat om :P Men vaknade vid 08.00 som tur va eftersom jag skulle vara hos frisören vid 09.00 :P
Så nu har man vart på Salongen och beställt hårförlängning : ) Dom skulle skicka det på en gång så att de är framme i morgon : ) Så imorgon på eftermiddagen ska jag dit och sätta i det, förhoppningsvis :P Ska ta två olika bruna färger så det ser mer naturligt ut : ) Åh vad jag längtar nu! :D

Idag ska jag jobba som vanligt, fast kvällen, då är de ju rätt lugnt som tur är, har fått sån huvudvärk och alvedon hjälper inte :( Får försöka dricka mycket vatten idag så att de kanske försvinner.

Nu ska jag snart köra mamma till jobbet. : )
Vi hörs senare, puss puss

Kommentarer
Postat av: Kattis

Mäh - om du var vaken vid den tiden kunde du ringt mej - kunde inte heller sova. Sååå blir det när man jobbar natt fööör länge;)

2008-12-29 @ 11:54:14

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0