♥ M å n d a g..

Hej på er : )
I natt har jag sovit jätte dåligt, gick ändå och la mig hyfsat tidigt men kunde verkligen inte somna. : ( Hade tänkt att åka och träna i morses, sista dagen nu innan Julafton men var så trött och hade ont i magen så jag stängde av klockan och somna om 1 timme, det var riktigt skönt : )
Nu på morgonen har man inte gjort så mycket, satt och kolla på Air Bud- vilken lirare, när jag åt frukost. : )

Det handlade om en pojke som hitta en hund som han tog han om. Pojken lär hunden spela basket och båda blir antagna i basketlaget.
Hundens riktiga ägare hittar hunden hos pojken och tar tillbaka honom, men pojken hjälper hunden att rymma så han kan bli fri.  :P
En kort och dålig sammanfattning av filmen :P haha..

Ska åka och jobba om en stund, känns konstigt att inte vara ledig nu innan Jul : / Men men, så är det att bli vuxen ntar jag :P haha..

Puss på er : )

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0