♥ M å n d a g..

God morgon!

I natt hade jag värsta mardrömen om Källstorpsgården (ett utav jobben), drömde att jag skulle ta hissen upp till 4:e våning då var det stora mellanrum mellan väggarna och golvet i hissen så man stod typ på en bräda. Hissen skakade och gick jätte fort så var nära på att ramla ner mellan väggen och "golvet". vaknade utav att man kan få såna där ryck i benen, usch vad mitt hjärta slog fort då. Låter kanske inte så hemskt men det var jätte läskigt i drömmen. :P

Idag ska jag jobba från 13.30-21.30 på våning 4 på Källstorp :P Hoppas inte hissen är som i drömmen bara :P hehe..
Känner verkligen inte för att jobba där idag : / eftersom man har jobbat sen i Torsdags förra veckan, men men får tänka på pengarna :P

Nu måste jag hoppa in i duschen så jag hinner bli färdig innan bussen åker : )
Ni får ha en fin dag..
Puss på er

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0