♥ Ledig med betalning i 3h

Gud så skönt! Slapp jobba till 23.00 ikväll, fick sluta vid 20.00 som vanligt med ändå ha betalt till 23.00 : ) Älskar mitt jobb :D Jag och min brukare skulle igentligen ut på krogen (O´learys) men han kände inte för det när vi haft såna problem att pumpa hans andra rullstol, så när vi äntligen blev färdiga så säger han att han inte har någon lust längre : / Jaja, Kan lova att man måste vara flexibel i detta arbetet :P vad som helst kan hända när som helst :P

Så eftersom jag inte behövde jobba så måste man ju såklart kolla på idol finalen : ) Shiit va svårt vem som är finalist, både Kevin och Alice är lika bra :O Så just därför kan inte jag ringa in å rösta ikväll, vet inte vem man ska rösta på :P
Vem tycker du ska vinna?

Tog en bild förut innan jag åkte hem från jobbet, blev inge vidare med ansiktet, men ni får stå ut med mitt fula tryne ändå ;P haha

Nu ska jag gå tillbaka till Tvn och se vem som vinner Idol : )
På återseende : )
Puss på er


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0