♥ L ö r d a g..

Hej på er : )
Får nog skriva en varnings text på detta inlägget med :P Men läs iaf ; )

Idag har det vart en bloggfri dag, inte det att jag inte haft tid utan att min dator segar och cpar sig..igen :( Får hoppas att brorsan kan fixa ordning den när han kommer vid nyår, orkar inte ha den såhär längre när den bara är 2-3 månader gammal :/ Men men :P

Idag när jag skulle åka och träna, så hitta jag varken mitt körkort, bankomatkort eller gymkort :S alla tre var helt spårlöst borta. Jag och pappa letade i hela huset, jag gick ut till bilen och leta i den men dom fanns ingenstanns. :S Jag gick igenom alla väskor, kläder, jackor, ja allt. Av en konstig anledning så drog jag ut min säng ifrån väggen och vipps så låg alla tre kort på golvet. :P Fattar inte vart jag fick ideén att dra ut sägen ifrån men det lönade ju sig i alla fall : )
Då åkte jag och träna och sola : ) Brukar ni också somna till i solariet när ni solar? :P Jag gör alltid det, fast man ändå inte är trött när man lägger sig där :P hehe, konstigt : )
Åkte hem till Emelie en stund på eftermiddagen, vi satte oss och kolla på filmer och bara dega framför Tvn, riktigt skönt : )
När jag skulle åka hem så var man tvungen att skrapa rutorna på bilen igen, snacka om att isen satt som sement :S de gick inte att få bort, kändes som man skrapa sönder rutorna :P haha..

Nu ikväll satt jag och föräldrarna och kika på Robin Hood :P Den är riktigt bra asså : ) Fast det finns väldigt många olika har jag märkt, men alla är lika bra iaf : )

Nu ska jag krypa ner under täcket och sova. : ) På återseende.
Sov så gott.. Puss puss




Vet att ni har sett dom flesta bilder miljontals ggr, men lovar att nya bilder kommer om någon vecka så min hårförtjockning sitter på plats : )


 


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0