♥ L ö r d a g..

I morses vaknade man av ett mms av brorsan, eller rättare sagt ett filmklipp på en snögubbe :P vakna med ett skratt :D Var och köpte dom sista julklapparna idag med Emelie, jissus vad mycket folk det var på Överby, när vi kom dit så åkte vi till baksidan av stället, där brukar det vara jätte lite bilar men idag fanns det inga platser alls, folk hade ställt sig längts vägen :P Men vi hitta en parkering till sist : )

Vi gick in på Gina Tricot, hittade en så söt klänning/tunika, det hade vart supersött med den klänningen och min spetströja under : ) Men tyvärr var jag för kort, tyckte den såg dum ut på mig : / Hatar att vara kort :P hehe (bild längre ner)

Just nu sitter jag hemma hos min söta syster och hennes pojkvän : ) dom ville bjuda på Tacos ikväll, det tackar man ju inte nej till : )

Ska hjälpa till med maten nu : ) Ha en bra kväll.
Puss på er


Fast blå överdel  : )


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0