♥ L ö r d a g..

Hej allesammans : )

Glad Lucia, eller vad man ska kalla det :P hehe

Idag har jag jobbat som vanligt, fick ett minus poäng direkt när man visade sig på jobbet :P Hade inget glitter i håret :P Lovade att jag skulle leta upp glitter tills i morgon istället, men har inte hittat något ändå har jag letat i båda mina rum, men men får väl ta ett minus poäng i morgon med :P hehe

Det är lite lustigt, i denna stadsdelen jag bor i så har vi inte fått så mycket snö, men när man åker till jobbet så är det som att åka in i ett vinterlandskap efter en rondell, alla träd och buskar är helt vita och rätt mycket snö längts vägarna, ändå är det i samma stad fast i varsin ände :P Skumt.. hehe

Kollade ni på Idol finalen igår? Jag tyckte rätt person vann : ) Kevin verkar vara en sån go kille och han kan verkligen sjunga vilken låt som helst : )

Ikväll ska jag bara ta de lugnt och kolla på Tv, tror Svensson Svensson var ikväll? Tycker Gustav är härlig : )
Nu ska jag gå och byta om till mysbyxor och en stor go munktröja.

På återseende..
Puss på er


Hitta en bild från förra årets Lucia.
Sandra, Jag & Emelie
I skolan : )

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0